måndag 8 september 2008

Dokumentation

Här är några av de ca 170 bilder jag nu hitintills tagit och då mestadels invändigt för att dokumentera hur det ser ut i alla skrymslen och vrår för att kunna se hur det en gång sett ut den dagen jag ska återskapa inredningen, för original ska det vara så långt det nu går.


Detta möter en då man öppnar husvagnsdörren.
.


Gasollampan vetitusan om jag törs in och använda, det får nog bli en 12v 5/21w glödlampa bakom skärmen. En dold kontrollpanel i något skåp där allt man vill ha i el-väg finns, såsom en cd-spelare mm står på önskelistan.


En filmsnutt som också den är tagen med en.
K850 därav kvalitén.

.
Tips på var och vilket mahogny-material som man kan använda sig av för att byta ut "allt" missfärgat trä motages.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjälp! Jag behöver hjälp med min IMV...
jagochoscar@hotmail.se